Obiectivul Numarul 3


Obiectivul Numarul 3…eu SEB (somer economist bloger) am omis pina acum sa postez scopul/obiectiv cel mai actual pentru mine: cel legat de job,dar nu intimplator.

M-am gindit mult inainte sa ma pot decide sa-l postez pe blog. Se pare ca nu este atit de simplu sa il formulezi, sa il scrii si sa reprezinte ceea ce te-ar multumi deoarece eu realizez ca jobul este o parte importanta din viata noastra si cum il avem asa si traim minim 8 ore din zi… si apoi scopurile/oviective devin realitate (Nu asta incerc de fapt sa demonstrez?!)

Spun nu este simplu pentru ca initial l-am formulat: gasesc un job care imi place pentru ca am nevoie de ocupatie principala ca sa imi aduca o  sursa de venit, dar nu imi era prea clar.

Oare este suficient “sa imi placa”?! Din experienta de pina acum mi-am demonstrat ca orice job ajunge sa iti placa intr-o zi…Firea umana! Nu mai zic…Am avut joburi in care credeam ca nimic nu imi va putea place, dar in final tot am ajuns cu multe zile in care ma duceam de placere la munca… Asa ca, acest lucru sigur nu este relevant in cazul meu si nu ma ajuta deloc in cautari.

In al doilea rind, joburi, ocupatii care sa imi aduca surse de venit pot gasi destule, dar oare ma pot multumi cu ele?

Trebuia neaparat sa il formulez altfel…

Asa ca mi-am pus intrebarile: Ce caut de fapt la un job? Ce m-ar multumi?

Mi-am facut o lista destul de lunga de criterii, calitatile, abilitatile, aptitudini, am facut si cateva teste cu sute de intrebari si am constatat ca ceea ce imi doresc acum si este important pentru mine este:

-un job care sa imi ofere posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala pe termen lung (cariera) si care sa imi aduca o sursa de venit pe luna peste limita salariului mediu(chiar si cu un leu) la o companie care isi respecta si are grija de angajatii sai (cam greu de gasit aceste date la un job, dar cantarim compania respectiva si ne putem da seama cum isi pretuieste angajatii)  cu domeniu de activitate utila populatiei/societatii . Lung, nu? Credeti-ma ca se poate mult mai lung, dar deja absolut nerelevant tinand cont de mediul in care traiesc.

Eii bine, cel putin acum imi era mai clar, dar mi-am adus aminte de situatia economica actuala  si am inlocuit “peste limita salariului mediu” cu “la limita salariului mediu (+/- 10%)” si obiectivul e scris:

gasesc un job care imi ofera posibilitate de promovare si dezvoltare profesionala pe termen lung si care sa imi aduca o sursa de venit pe luna la limita salariului mediu (+/-10%) la o companie care isi respecta si are grija de angajatii sai cu un domeniu de activitate util societatii/populatiei

Mmm…suna mai clar, captivant…Dar prea fantezist…Posibil sau imposibil?!

Ne apucam de cautat sa vedem “daca potrivelile de acasa se potrivesc cu cele de la targ”! Bafta!

Totul va fi bine!

Leave a Reply

